Mijlpaal voor collectief pensioen van Brand New Day: de 1.000e werkgever

De Collectief van Brand New Day groeit hard en verwacht begin 2016 voor het eerst winst te maken

 

De Collectief, de 3-jarige dochter van Brand New Day waar bedrijven het collectieve pensioen van hun werknemers kunnen onderbrengen, heeft eind 2014 de 1.000ste werkgever in de boeken bijgeschreven. In totaal verzorgt de Collectief van Brand New Day nu voor ruim 25.000 werknemers hun collectieve pensioen. Hiermee is het totaal aantal klanten in één jaar bijna verdubbeld.

 

Jan Willem Hoitsma, directeur Brand New Day Collectief: “Er zijn in de markt een paar Collectief’s die hard groeien. En onze Collectief is daar één van. Daar zijn wij best trots op. De komst van de Collectief een paar jaar geleden heeft gezorgd voor meer concurrentie en dus lagere kosten voor bedrijven én werknemers. Door die lage kosten is nog geen enkele Collectief winstgevend. Ook wij nog niet. Maar we verwachten conform planning begin 2016 voor het eerst wint te maken.”

 

De 1000ste klant is Richting B.V.

Brand New Day Collectief verzorgt het collectieve pensioen voor zowel grote als kleine bedrijven. Klant zijn bijvoorbeeld Exact Software, DLA Piper, Marqt, Tony’s Chocolonely, Artsen zonder Grenzen, Warchild, en OGD. En sinds kort ook de 1.000ste klant Richting B.V, specialist in begeleiding, preventie en consultancy op het gebied ziekteverzuim.

taart

Directeur Marc Aelberts van Richting (met taart) en Martijn Visser (links) van pensioenadviseur Laater proosten met Theo Aanhaanen (rechts) en Jan Willem Hoitsma van Brand New Day op de 1000ste pensioenovereenkomst bij Brand New Day Collectief.

 

Meer informatie

Jan Willem Hoitsma, directeur Brand New Day Collectief

T 020 – 75 85 380
E jwhoitsma@brandnewday.nl
I www.brandnewday.nl/collectief

 

Geef een reactie