De tevredenheid van onze adviseurs

Vorig jaar hebben wij onze adviseurs gevraagd ons tevredenheidsonderzoek in te vullen. En wij zijn erg trots op de resultaten! Gemiddeld zijn wij namelijk beoordeeld met een 7,7!  Benieuwd naar de rest van de resultaten? Die vindt u aan het einde van dit bericht.

Onze voornemens voor dit jaar?
Wij blijven onze dienstverlening aan u als adviseur verbeteren! Hoe we dit gaan doen?

  • Wij verbreden ons productaanbod. Hierbij kunt u denken aan een lijfrentespaarrekening, maar we gaan ook een lijfrente-uitkering aanbieden.
  • Wij verbeteren onze bestaande producten. Denk hierbij aan dagelijks handelen, meer fondsen en de mogelijkheid om even niet te beleggen wanneer uw klanten dat graag willen.
  • Wij nemen adviseurstool onder de loep. Wij willen vooral het openen van een product nóg gemakkelijker voor u maken.
  • Meer informatie! In 2018 houden wij u nog beter op de hoogte van de status van uw klanten, relevant nieuws en veranderingen binnen Brand New Day.
  • U heeft weer een accountmanager. Om onze medewerkers dichterbij te brengen, hebben wij besloten u te koppelen aan een accountmanager. Want uit het onderzoek is namelijk gebleken dat vooral onze medewerkers erg op prijs worden gesteld. Wellicht is het toewijzen van een accountmanager een tegendraadse beslissing in een periode waar steeds meer grote partijen juist stoppen met het bedienen van hun intermediairs. Maar wij zijn ervan overtuigd dat een goede samenwerking met u een win-winsituatie oplevert!

Heeft uw accountmanager nog geen contact met u opgenomen? Dan stuurt hij u binnenkort een e-mail. Kunt u hier niet op wachten? Dan bent u altijd welkom om ons even te bellen of e-mailen!

De resultaten van ons onderzoek
Hieronder een overzicht van de resultaten van ons onderzoek.

 

ATO juiste grootte